5 oktober 2010

Mighty Mouse

Imorse när jag vakande upp var det solsken ! Så toppen :) När man tänker att det var skit kallt i natt.
Iaf, innan jag rusar iväg till jobbet så stannade jag upp för att fota. Har jag berättat för er att vi kan se berget, porten OCH havet från våran dörr ? Ja, du här har du bevis. Haha. Jag kan ta en panorama med mobilen,- men med min kamera , nääää xD
Det var jobb och sedan hem för att se hur vår sjuka Dani mår.
Sedan för en fika med Ann, som jag inte sett på ca 3 månader. Vi gick till Starbucks och när dem frågar efter ditt namn så VILL dem ju inte veta vad du heter utan veta VILKET namn dem ska ropa för.
Inte säger jag "Gina" heller. Jag sa "Mighty Mouse" och vilket skratt man fick, och ett "Just proves how old you are. That´s from 1995, I think". HAHA !
Va roligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar