3 maj 2011

The Hostel Life

Yes, nu har jag flyttat ut ur det galenskapet jag bodde i.
Äntligen lite lugn och ro,. ajooooo tjena.
Jag lever nu hostel livet - som jag minns när Jojo och jag bodde på hostlet i Auckland hur vi träffade så många där som bodde long term där.
Nu är jag en av dem. På Pirates hostel i Fremantel,. och det är faan i mig svårt att få sova. Vi har en beer garden precis utanför mitt rum och det är fest varje kväll. Haha, om jag hade pengar och inte jobbade tidiga mornar skulle jag vara dem mest högljuda där.

Jag ska flytta nästa vecka till nytt hostel., det är större och tystare, hoppas jag på.

Lite kul för jag har inte bott på hostel såhär long-trem förut. Jag har alltid flyttat runt och hyrt rum hos vänner. Men nu bor jag inne i stan, lättare att ta sig hem från krogen sent på natten och snabbare till jobbet på morgonkvisten.

Jag älskar verkligen Fremantel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar