1 april 2011

New Job - Save The Children

Jag hade min första dag på nya jobbet.
Det gick helt okey och jag gillar människorna jag kommer att jobba med. Ser framemot att jobba på måndag - vilket är kul. Äntligen ett jobb som jag vet att jag kommer att älska -tror jag. Haha.
Jag kommer varje dag försöka få folk att donera till Rädda Barnen, jag kommer att träffa männiksor och berätta vad den organistionen gör att berätta hur folk kan hjälpa Australiens barn. Hur toppen är inte det ? Klart jag kommer att älska mitt jobb :)


Sylv väckte mig kl 6 imorse, så jag fick en timmes sovmorgon ! Helt otroligt !
Man kan ju förstå att sitta på kontorer och bli intränad alla saker för nästa vecka är lite trögt.
På bussen hem så fick jag ett meddelande från Rach - hon är hemma och bättre. Inge m er sjukhus och inge mer nannying. YES ! Jag är ledig på en fredag kväll. Woop Woop !
Somande lite snabbt på soffan och nu ut på krogen :) HAHA.

Jag kan ha hittat mig själv ett litet ställe, för bara ett par veckor. Men det låter så toppen. Jag ska försöka få Kirsten att flytta in med mig. Det skulle vara toppen. Men det får vi kanske se imorn när jag flyttar in :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar