30 mars 2011

Not A Single Mum

Japp, minns igår då jag sa att jag skulle träffa tjejerna för middag.
Jag blev upplockad av Emma, hann vara där 30 min och beställa en pint när telefonen ringer.
Rach har plötsligt blivit värre och måste till sjukhuset. Jag måste hem snabbt och ta hand om Sylvie.
Jag kom hem runt 20 och Rach fick skjuts till sjukan.

Bebisen sov tills kl 2.30 - dax för en liten flaska.
Sedan var vi uppe kl 5.30 imorse. Som är en bra morgon - hon brukar vakna upp tidigare.
Massa kaffe var det.

Rach ringde runt 9 och sa att hon mår bättre, vilket är bra, men dem kan inte släppa henne ännu.
Nu är Sylv nere för vila och jag får även ta en lite tupplur framför morgon nyheterna.

Jag kommer då inte bli singel mamma i en när framtid - tyvärr morsan, inga barnbarn ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar