25 mars 2011

Google It

Jag fick ett samtal helt plötsligt efter att ha skickat ett CV till Southern Cross Hotel.
Chefen ville ha ett nytt taget foto av mig men innan han ringde mig så googlade han mitt namn och kollade in bilden på min FACEBOOK. Det är ju lite creeepy ? Jag menar - han gooooooglade mitt namn? Kom igen, hur roligt är inte det ?
Jag sa att jag tar ett nytt och skickar det. Ha en glowstick upp i näsan är ju inte direkt ett bra arbetsfoto - haha. (Så *klick klick* sa det)

Jaa, så det var iaf en trevlig telefon intervju och han skulle vilja att jag börjar nästa vecka. Hmm, det är ju inte illa.
Jag har gått runt Fremantel/Perth och lämnat in ungefär 20 CVn. ÄNTLIGEN har jag fått ett RIKTIGT samtal tillbaka.
Eller ja - det var en kvinna som ringde imorse oxå, så jag har intervju på måndag eftermiddag i Perth. VI får se hur det går.

Fredag kväll och jag är hemma.
Varför ? - Jooo, för jag är pank (Ooops!)
OCH jag pallar verkligen inte att dra ut..
OCH "So You Think You Can Dance" är på tv !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar