27 mars 2011

What We Normally Do

Igår hade jag en trevlig kväll. Jag fick lite solsken på vägen till bussen.
Jag mötte upp tjejerna på moonies och sedan drog vi ut på stan. Först hamnade jag på en student bar - jag går aldrig dit igen. Det var fullt med små killar letande efter nästa ragg och gamla gubbar som försöker plocka upp vilken som helst.
Sedan drog vi till go gamla Rosie´s. Efter att ha varit barnvakt extra timmar denna vecka hade jag goa pengar att spendera. Haha.
Träffade upp lite andra vänner och vaknade imorse med en liten huvudvärk.

Jag känner mig lite illa att flytta från Fremantel - om jag hittade ett jobb jag vet att jag skulle älska HÄR i stan så skulle jag nog stanna.
Men om man tänker sig pengarna man kan spara och spendera ett par kvällar tråkad. Hmm., jag skulle kunna efteråt flytta in i ett bra ställe.

Jag har just haft min nanna nap så nu känner vi oss på topp för sunday session :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar