29 mars 2011

Global Syndicate

Igår var jag på arbetsintervju och blev då kallad in igen idag för en andraintervju.
jag tänkte då att jag var lite speciell - men märkte att ungefär 15 pers blev in kallad. Haha.
Iaf., det var en bra dag och jissa vad - jag är erbjuden en plats i firman !!
Wow - jag ska bli en försäljare och tjäna en ganska bra summa i veckan. Jag har alltid tyckt att "en försäljare" är ett skit jobb. Men vi får allt se. Det ör mkt som krävs - och om man säljer donationer till välgörenhet så kan man ju inte tänka sig som en ond försäljare.
Jag börjar på Fredag :)
(och sedan måste jag flytta ut på måndag oxå., hmm)

Men det var ju lite jobbigt nu lixom.
Jag har ett jobb i Southern Cross och börjar på torsdag, som bartender.
Man undrar då hur jag ska göra ?
Hmm, jag måste säga nej till en av dem. Yes - vi tar och drar upp ärmarna.


Iaf, jag är råpank nu., Hoppsan,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar