2 februari 2011

Dead Feet Tell Tales

Jaaa., så har man jobbat klart för denna vecka., eller ja - bar jobbet iaf. Nanny jobb slutar ju aldrig.

Jag glömde att berätta om helgen ! Haha
Jag jobbade lördagen, gjorde ett 10 timmat shift och sedan söndag morgon var det personal möte. Knappt hälften var där., Matt - managern pratade i typ 5 min och sedan sa han :"Bar Staff, you can go", hmm, verkligen ?
Flo och jag gjorde fetting highfive (eftersom vi var dem enda där från baren) och drog med leende på läpparna. HA ! ÄG !!
Iaf. Vi drog ner med Josh (Flo´s flatmate) och hade frukost i fina Freo.
Vi passerade efteråt en bottlestore på vägen, plockade upp lite saker och badade i barnpoolen hos hennes syster för det var SJUKT varmt!
Sedan drog jag hem, Flo till jobbet. Jag dusch och saker innan jag hoppade på tåget upp till Midland för att gå på Jo´s hejdå-fest.
Jag var en halvtimme sen för tågen suger men det var lugnt eftersom Jo var en timme sen.
Söndag kväll var bara dumheter, och saker jag inte skulle ämna nummer till, LOL !

Jag var ledig måndag, blev lite av en bakis dag för mig.
Tisdag var jag nanny allt. Jag satte Sylv i vagnen och tog bussen in till stan.
Det var en väldigt lång och solig dag. Men lite bra bilder fick jag med min mobil allt :)


Iaf. Nu så ska jag sova. Dagen har varit mkt och mina fötter är döda. Och så har jag råkat ändra mina planer litegrann.. SNART ÅKER JAG TILL NZ !!

1 kommentar:

  1. Jag älskar att du är så aktiv och berättar!! GALET söt unge förresten. Jag vill äta upp na! Puss

    SvaraRadera