26 februari 2011

My Birthday !

Yeees nu är jag allt gammal, hela 21 år.

Torsdag kväll drog jag ut med Emily och Phoebe, mina systrar Hunt som alla tror att vi är. Lite roligt :) Hade drinkar och spelade biljard. Med andra ord - väldigt fulla och glada.

Vaknar upp på fredagen på främmande plats och börjar dagen med fish&chips, självklart.
Sedan var det middag på Salt, hotellets restaurang där jag jobbar.

Det blev mer partaj efter det.

Lördagen var ännu en dag, jag fick en hembakad tårta - som jag saknat så extremt mkt till - av Dani. Den var väldigt goood :)
Det blev en tusan av en natt med galenskaper. Minnen för livet. Jag vet att det hade varit väldigt annolunda om jag hade varit hemma. Och jag kan inte sluta tänka på om jag hade varit det?
Iaf., Nu kan jag åka tillbaka till Oz :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar