3 februari 2011

Having My Own Dreams

Yesss, det är ju inte som jag kommer att skaffa mig egna ungar ganska snart.
Sylv har varit bitter hela dagen. Har försökt att få ner henne för en vila varje halvtimme men nej,,. det vill vi verkligen inte.
Iaf,. hon lyckades somna för ungeför 20 min, efter att ha varit uppe i 6 timmar.
Stackars flicka. Känner nog att vi åker snart.

Iaf., Rach var gullig nog att låna mig hennes mobil igen så jag kan ringa mamma min.
Förlåt morsan att jag väckte dig - visste inte att du jobbat.
Sedan var det skräpmat på schemat. Vilket är något jag och rach firar med. Det är "hårdhandskarna" haha. God hamburgare och glass. Passar alltid bra.
Sedan var det hem till Flo, blev lite bira och skumpa. Lite synd att åka tycker jag,.. men det kommer alltid att vara bra. Så länge man har toppen humör :)
Jag undrar om jag kommer tillbaka till Freo., kanske stannar i Melbourne - hihi. Gillade det stället så man vet ju aldrig.
Jag har FRIHETEN att åka VART jag vill just nu. Jag KAN starta ett LIV vart jag änn önskar. Ska vi ta ett år i OZ ? Hmm., låter ju inte så illa :) hihi !

Ska leva efter Dinas ord :
'Don't regret anything you do, 'cuz in the end it makes you who you are!'
Sanna mina ord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar