8 juli 2009

The Proposal


Idag drog jag och Tilda på bio. Vi såg på
The Proposal. 
Riktigt bra film xD HAHHA xD 
Vi fnittra nästa genom hela filmen xD

Filmen handlar om Margaret Tate ( Sandra Bullock ) är en redaktör på ett bokförlag och riskerar att förvisas till Kanada. Då kommer hon på idéen att gifta sig med sin assistent Andrew Paxton , spelas av vår heta hunk Ryan Renolds,.  
De två åker till Paxton familj i Alaska och här börjar allt det pinsamt roliga. 
Malin Åkerman spelar en gammal flickvän till det snygga Andrew och vi har Betty White som spelar Farmor och fyller 90 under deras besök i Alaska. 
Denna resa är en utmaning till de båda på massa olika sätt. 
Visst blir den lite typsik kärleks komedi men ändå unik och roligare än andra xD 

Att sitta i biografen och skratta ihop med verkligen ALLA där inne älskar jag. Margaret Tate , beroende av telefon , försöker mata den söööööta lilla hunden till asfågeln som snodde mobilen ur handen på henne. Faan va jag garva xD 
Att se henne sjunga " Shake that as .. " vid elden med Farmorn tvingade mig att hålla mig genom filmen, för man kan ju inte gå på toa mitt i filmen heller , xD 

Den ska ni se xD jag skulle kunna ge filmen 4 av 5 xDD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar