5 juli 2009

Skönt med Regn

Sen jag har kommit hem så har det varit regn. Fyy Faaaan va skönt ! 
Jag är trött på solsken och svett, bara när man varit 2 sekunder i solen så känner man för att duscha. 
Nu har jag inte skuldkänslor för att stanna inne och spela mitt nya wii spel xD thihih.
Istället för att tvätta fönsterrutorna och vattna trädgårdslandet xDD 

Visst, med detta väder känner man sig sjuk och trött men det är sååå härligt att slippa värmen ett tag. För mig kan det vara "Normalt" regnväder i en vecka xD 

Fick reda på datumet för avresa,. blir nog den 10 SEPTEMBER . . om jag vågar åka dårå xD 
Känns som jag måste, vad faan ska jag göra annars ? Det är min plan,. kommer tillbaka efter ett år och startar livet då. Nu har jag bara semester - hehe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar