5 augusti 2009

Hoppsan där!

Har man varit borta på semester igen,. 
Var uppe på Mista och sov i husbil i 2 nätter sen var det upp till stugan och sov i det blå huset i 2 nätter xD 
Vi var ute i Vaxholm och såg slottet där Pippi Långstrump och De 7 Haven var inspelad xD avundsjuk nu va, Linnea? 
Det var så jävla sköönt att komma hem nu. Känner att man orkar inte med människorna nå mer.
Sen när man kommer hem så måste Skanska pilla med ALLAS BADRUM. Fixa några rör som ingen fick vet. Så nu har jag varit i en stuga mitt i skogen 3 dagar och jag skulle verkligen duscha eller bara gå på toaletten men NEEEEJ de har stängt av VATTNET - HELA DAGEN !!! 

 Nu vill jag verkligen åka till NZ. Jooo., på tal om det. Jag kan ha fått en familj nu =) wiiii xD 
Dem ska maila mig., det har inte kommit ännu. Hoppas snart iaf. Nu vill jag åka !! Jag vill åka härifrån., från detta land och från detta folk ! Jag vill åka till Skärholmen och köpa en massa saker tills då jag åker =) 

Jag vill ha allas adresser så jag kan skicka vykort och skryta om hur bra jag har det ! xD 
Sen måste man skicka nån julklapp hem oxå xD haha 

1 kommentar:

  1. pippi..hon är allt en hjälte..
    men men, jag tänkte säga som så att jag vill ha tonvis med brev i mitt lilla brevinkast från dig. Så du vet. En liten notis bara liksom från en vän som alla gånger kommer längta tills du kommer tillbaka till det lilla landet lagom :)

    SvaraRadera