20 augusti 2009

Inte än,.

Jag har inte helt kommit tillbaka ännu. 
Efter vad som hände så skaffade jag mig en ny profil för att tala med vänner för du visste redan alla mina tidigare profiler. Men självklart hittar du mig där och skaffar en egen till dig själv. Jag känner mig då hemsk. 
Jag vill krypa ner i ett hål i jorden och komma upp igen när jag sedan orkar. 
Jag kan föreställa mitt hål framför mig. Det är ett paradis med zen-inspirerad trädgård med solsken av morgon solens värme, det är helt tyst i luften och jag känner en frid och stillhet som jag verkligen behöver. 
Men alltid är det någonting som stör mig direkt när jag försöker. Idioter med deras dumma kommentarer, andra med ohövligheter eller ett enda andetag från exet som får mig att bli påmind av min smärta och ångest. 
Jag vill verkligen bara försöka fokusera på mig själv ,. men det är inte så jävla lätt som man tror. 

Jag vet inte om jag vill komma tillbaka., nu börjar jag bli rätt för vad jag kan skriva här som inte skulle kunna såra dina känslor, för jag vet att du brukar läsa min blogg. 

Jag har börjat sakna tiderna i nian, allting var så mkt enklare då. Jag förlorade någon väldigt nära mig som inte kunde komma tillbaka. Då var man tvungen att acceptera det. Nu är det så mkt svårare att komma över vad som hänt. 
Jag hoppas på att jag hinner leva igen innan jag åker från min familj och vänner. Nu när jag börjar tänka på det så får jag panik. Jag åker., skiit.. jag åker ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar