30 augusti 2009

God Morgon Halsfluss

Efter att ha varit på dagis i en vecka blev man sjuk. Yeaah ! 

Jag känner mig helt utmattad och vill sitta framför tvn hela dagarna. Men mina nerver klara inte av det. Jag måste göra nåt. Känns som jag mara slösar bort min tid på inget. Idag då så har jag städat, tvättad och diskat. Sedan har jag sytt och gjort klart en stor tavla. Den blev väldigt fin om jag får säga det själv. Medans jag gjorde allt detta så kollade jag på första skivan av Stolthet och Fördom. Sååå underbar ! sedan ville jag ha lite humor så kollade på Futurama säsong 3 xD 

Det har ju då regnat så jag har fått en anledning att stanna inne. Men jag borde verkligen ta en lång promenad om jag ska förlora dessa extra kilona jag har på mig. Har verkligen försökt gå ner i vikt men är fast på samma siffra. Vi får allt se nästa vecka vem som vinner, min käre våg ! 

Känner mig lite tråkad. Har inte mkt för mig annars. Lite ensamt oxå. . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar