2 september 2009

Alltid lika lätt rörd

Jag kan inte förstå att folk kan irritera mig så lätt, med sina jävla kommentarer som går direkt under huden på mig. Varför blir jag stör av det ? Varför påverkar det mig så lätt ? Nej., det kommer det inte göra framåt längre. Jag tänker från och med nu inte faan bry mig om vad ni säger ! För jag vet att det ni säger är falskt och ni har ingen aning om vad ni pratar om. Och jag vet att du är faan inte bättre än mig.
Jag har försökt vara den snälla här och inte göra nåt som skulle arga upp någon. Men det skiter jag i helt nu ! Nu tänker jag vara JAG och göra vad jag VILL och inte försöka glädja folk hela tiden. 
Fuck off, det är mina kärleksfulla ord till er alla ! 

Klippte håret äntligen. Jag har fått bort det torra och döda av mitt hår och det känns lite som jag har tagit det döda ur mitt liv. Jag har förnyat håret och där oxå mig själv.  Nu är det ett nytt liv på gång här.
 Ett liv där jag är själv på toppen och bara vänner runt om mig. Du är ingen vän, eller hur ? Då är du inte i mitt liv. 
Jag har gjort dumma saker i  mitt liv men det kan inte bli ogjort, jag går därför framåt med huvudet högt och hoppas på att jag inte gör nå dumma saker igen. Jag tänker inte leva med mig själv fylld med ånger.
Jag vill se ljushet i framtiden men man vet aldrig vad som händer i framtiden.  Jag bara hoppas, för det känns lite som det är det enda jag har. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar