30 september 2009

Rätt trött faktiskt

Jag hoppas att jag kan sova inatt. Det har varit en lång dag idag. 
Var på gymmet och tröttade ut mig, sedan en fika med Fia och Becca, sen hem och promenad med mamma., middag och sedan Grey´s Anatomy med bror och Ewe. 

Klockan är 22 och jag är trött xD det är jätte skönt, kommer nog sova gött nu, Hoppas jag xD haha. 

Känner mig lite spänd nu, jag vill verkligen göra vettiga saker nu innan jag åker. Efter att ha varit sjuk i 2 veckor så vill man verkligen up and about! xD men samtidigt så vill jag inte göra någonting bara för att njuta av den sista tiden jag har kvar xD Låter som om jag vore döende ^^
Måste verkligen spendera tid med er alla innan jag hopppar på planet och lämnar detta land. 

Hoppas jag får lite goa drömmar inatt (till skillnad från igår). Kom och besök mig där snyggingar xD hahah, vilken slisig replik på krogen xD HAHA ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar