2 oktober 2009

Inte långt nu

Idag är det den 2 oktober. Jag åker  2 november - om en månad. 
Och jag säger det med stora ord. Det är helt sjukt att om 31 dagar kommer jag sitta 26 timmar på ett plan på väg till andra sidan jorden. Som om ni ringer mig efter 3 november så förstår ni att jag kommer inte att svara. 
Med 4 veckor to go så kommer jag spendera en vecka på Dagis och en i Finland för att hälsa på mormor. Dem andra veckorna ska jag försöka spendera så mkt tid som möjligt med mina kära vänner - som jag kommer att sakna så hemskt mkt ! 

Jag måste bara hitta min adressbok, måste ha lagt ner den i någon låda och nu hittar jag inte den! Skit., typiskt eller hur? 
Måste sätta ihop en Going-Away-Party en helg. Men det är så mkt folk jag vill bjuda som inte kommer att få plats i mitt hem. Får snoka på nå lokaler - men sånna fester är så tråkiga. Ett hus ska man ha xD haha.

Jaa., men ikväll ska jag på bio med Fia och Becca :) Bye ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar