11 oktober 2009

Slapp Söndag

Helgen sprang snabbt förbi och det är söndag. Imorn ska jag på dagis xD Men fotbollen igår var händelserik och spännande men självklart lite surt ! Två mål bortdömda !? Seriöst., inte kul. Nu har Sverige ingen chans nu .. Men tur nog så förstörde det inte vår kväll :) Vi fick ju se Kim ! ;D

Men sällskapet var bäst :) Länge sen det blev en sååå härlig kväll ! Hahaha, 
Tack till Linnea, Fia , Becca och Elin för att ni kom :) 
Vi måste komma ihåg reglerna för den leken., jag kommer annars glömma bort det. Och jaaa -- tjejer, vi drack upp fel Cola ! Nu sitter jag här - sugen på läsk och kan inte dricka Cola i kylskåpet för den är väldigt stark. Jag märkte det när jag redan hade halsat ett glas.
 Ska lägga ut alla bilder - dom fulaste bilderna såklart för att jävlas med er. Min sista chans kanske xD haha ! 

Gina tycker det var en väldigt rolig kväll ! xD hahah, man blev lite sjuk i huvudet efter en stund lekande. Hmm, ska kola Colan xD Dase ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar