30 oktober 2009

Sista Fredag i Landet

Fredag, vad ska man göra på en fredag ? 
Joo, då ska man passa på att träffa någon man tycker om och umgås innan jag åker. 
Jag åker om 3 dagar. Jag kan räkna dem på en hand. Helt otroligt. 
Jag packade igår och HA, det blev mkt ! Och jag har inte packat allt ännu heller. Det är lite kläder som jag inte vet om det ska med eller inte. Jag har en kjol i tvätten som jag vill ha med - okeej jag har inte tvättat den ännu heller. Måste göra det, faaaan. 
Idag då så har jag städat lite hemma. Fixa bordet, Jeppe och jag tog ner en fåtölj från Kaj och vi kopplade in ljudet och Wii :) Men jag typ - orkar verkligen inte bry mig om det är snyggt eller inte. För jag åker snart så varför ska jag bry mig ? xD Hihi, Men jaaaa... suck xD 
Idag blir det bio och jag måste hoppa in i duschen. Sedan handla lite små saker för imorn. Jag bakade kladdkaka :) ska se att vi har allt till fika :) hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar