8 oktober 2009

Det går dåligt

Jag åker om mindre än 4 veckor och en av veckorna kommer jag vara i Finland. Kul att spendera tiden där - ha, nej ! men jag lovade ju mamma att jag skulle med och hälsa på mormor. 
Dagen har varit jobbig., så jobbig att jag låser in mig (bildligt talat eftersom jag inte har lås eller handtag på min dörr) på mitt rum och bryr mig inte om världen utanför. Dagens låt : The All American Rejects - Gives You Hell. 

Men då tänkte jag att jag måste göra en lista av saker jag måste göra innan jag åker. 
- En hel natt av filmmaraton.
- Dra till Harry B James med trevligt sällskap.
- Spendera gullig tid med luriga Fia, knäppa Linnea och busfröna Becca och Elin. 
- Gå ner ett par kilo till innan jag går på planet.
- Handla presenter till pojkarna.
- Måla en ny tavla till Yuan och Mike.
- Supa mig hejdlöst full med Milla och vakna upp med bilder man inte kommer ihåg. 
- Se filmen Upp ! , Gamer och Public Enemies. 
- Bli en dålig vinnare i biljard.
- Iskallt naken dopp i kalkbrottet.
- Ta en jävla massa bilder på tjejerna och lägga upp dom överallt på nätet. 
- Kolla igenom hela Vänner - säsongerna. 
- Göra något impulsivt och oprovocerat  med Lollo.
- Softa på McLovis med ännu bättre sällskap.
- Gå till Sille Krog för en varmkorv och gå hem igen. 
- Gå på en fest där jag inte känner någon och bli så full att jag blir känd som "Den Tjejen som blev Jätte Full på Den Festen".
- Se ett Family Guy avsnitt där Jeppe inte citerar hela manuset. 

hmmm ., vad mer ? .. xD

2 kommentarer:

  1. Göra något väldigt impulsivt och oprovocerat med mej såklart!

    SvaraRadera
  2. Hahah ! Jaaaa ! det måste jag skriva upp ! xD

    SvaraRadera