19 oktober 2009

Till Finland

Idag kl.17 åker mamma och jag till färjan som ska ta oss till Finland. 
Vi ska hälsa på mormor och kanske några andra släktingar, det är bara att dem har inte hört av sig. Så det kanske bara blir mormor i Joroinen. Blir finska en stund nu xD haha. Inte för att jag kan prata finska - förstår det bara. Så det blir bra att borsta lite på kunskapen. Det jobbiga är att mormor kan inte någon svenska alls xD Mamma är mellan människan här. Men ja, det kommer bli kul att resa lite innan resan som Sarah sa xD 
Jag kommer hem igen tisdag den 27. Känns som en evighet.
Det är då min sista vecka hemma. Det är helt sjukt ! Jag åker snart !
Jag har en stor skräck inför det okända med samtidigt ser jag fram emot det. Ska bli kul att äntligen träffa min familj efter att jag har fått vänta så länge. Jag får inte glömma allt godis som ska köpas med hem :)

Får inte glömma och säga GRATTIS! till bror min som fyller 26 idag. Hoppas du gillar filmen :) 

Ni får ha det bra till jag kommer hem. Jag ringer allt ;) 
Puss Puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar