6 oktober 2009

En Tisdag

Jaa, sitter jag här i sängen och "skypar" med Jojo xD fett coolt ! 
Och lilla Fido ligger här bredvid mig :) 
Men idag har det varit en rolig dag :) Jag åkte till Tälje och åt lunch med personen jag "skypar" med xD 
Vi åkte till Siba där jag fick köpa en ny kamera  - hihi, och dom hade inte kameran i svart så jag har nu en lila/rosa kamera xD Lite roligt,"looks like a gay cheerio" xD 
Och så köpte jag mig en plattång :) hihi, så taggad att pröva den nu., kommer nog göra det efter detta inlägg xD 

Jaa., men då får vi se vad som händer resten av veckan. Kom på att jag inte hade något planerat denna vecka., men nästa vecka ska jag vara på dagis ! :) ska bli så kul att se mina gullungar igen xD ! 
Så om någon där ute vill boka in en fika innan jag åker så är det nog bäst att passa på ;) haha. 
Kommer vara jätte konstigt att åka härifrån till en ny plats och kultur., Fast jag ser fram emot att snacka engelska hela dagarna långa xD 
Det är lite läskigt och tänka hur det kommer att se ut när jag kommer hem igen. Kommer någon av mina vänner vara kvar? Tänk om alla har åkt och jag är lämnad ensam ^^., haha , nej, det tror jag inte händer. Kommer nog att följa efter er ! Så ni blir inte av med mig ! xD HAHA - crazy blonde - xD

Jag vill tacka Hannis för festen hon hade i lördags ! har inga bilder därifrån tyvärr., men nu har jag ju en ny kamera så efter nästa fest kommer det bilder ! haha. 
Men jag vill säga : "Lycka Till och Hoppas Du Får Det Bäst!" till Hannis och glöm inte bort att andas när du sitter på planet så du inte får panik :)

Jaa ... nu ska jag käka hos bror:) Bye ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar