15 oktober 2009

Promenad med Dagis

Idag var vi ute i skogen med dagis :)  Jag har inte gått i skogen på riktigt sen det blev höst och va mysigt det har blivit! Så mkt färger nu och så fräsch luft. Förutom när det är såå jävla dåligt väder. Idag var solen ute :) hihi . Var tvungen att ta kort på ett av träden :) Var mkt finare i verklighet - mkt mer orange/röd men på bilden dör det lite xD
Jaa, men jag är väldigt trött, småbarnen håller på att göra mig tokig ibland. visst, dom är ju bara 1 och 2 år gamla men jaaa., man får bli trött efter ett tag. Jag kommer bli så jävla glad när jag ska bara passa 2 barn - ist för 8 barn samtidigt. Jag bytte 2 kiss-blöjor idag ! Känner mig stolt :) hihi. 
Höll på att somna på soffan under vilan xD De andra bara skrattade åt mig, men det var faktiskt väldigt skönt. 

Igår var jag impulsivt inbjuden till Nyköping med Evelina och Hanna för att kolla på Grey´s Anatomy. Vi började ju med Bonde Söker Fru xD Hahahah ! Jag har blivit en jävla tant. Tittar på Ensam Mamma Söker och nu detta. Men det var väldigt kul xD Med ostbågarna oxå - ett måste nu på onsdagkvällarna xD 

Nu ikväll så blir det Criminal Minds och sedan sängen. Sista dagen på dagis imorn, lite synd för jag kommer att sakna barnen ! Nu när jag har blivit så bra vän med dem :) Dem är ju så himla gulliga men det blir mkt skönare att fokusera på bara 2 barn :) eller jaaa , 2 och halv när den minsta är bara en månad gammal när jag kommer till Nya Zealand.
Och jag åker om 2,5 veckor ! Helt sjukt xD haha. Kommer att bli awesome ! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar