14 oktober 2009

Att älska som en Porrstjärna

Intressant titel eller hur? ;)
Idag har jag läst ut min pocket bok som jag fick låna av bror - Att älska som en porrstjärna av Jenna Jameson. 
Nu ska jag berätta hur mkt jag älskade den 603 sidor långa boken. Den var super bra ! Eller inte super bra kanske - nåt bätttre än så. Typ Utomordentligt Bra. 
Det är hennes biografi om hur hennes liv som strippa/porrstjärna har blivit det största namnet inom branschen.
 Berättar så ärligt om helvetet med tonåren, våldtäkter, om Las Vegas baksida, lesbiska upplevelser, amfetamin och jag måste ge henne kredit för att våga komma ut och berätta om hur Jenna Massoli blev Jenna Jameson. Mellan sidorna har hon lagt in bilder på sig själv - privata och från arbete - porrtidningar och filmer. Jag sugs verkligen in i boken och älskar hennes språk.

Jag älskar biografiska böcker för att dem är så ärliga och vill berätta sin historia. Jag blir så rörd av andras historier och deras förflutna. Jag skulle verkligen rekommendera denna bok ! 
Deckar böcker har aldrig varit min grej och inte heller fiction böcker. 
Att älska som en Porrstjärna är av jag kallar EN BOK ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar