18 oktober 2009

Aloe Vera Söndag

Idag så pep klockan på 10.30. Jag vet - jag har haft ledigt lite för länge när jag måste sätta väckarklocka på 10 ! Helt sjukt xD haha. Men då blev det frukost och sen damsög jag vardagsrummet och hallen. Vi ska ju få folk över eftersom idag är det Aloe Vera - party :) eller hälsostund kan vi ju kalla det :) 

Men innan det drog jag på gym - träna knät, för efter gårdagens match så längtar jag jätte mkt till att få någon dag spela innebandy igen. Sedan efter att jag hade duschat och började föna håret så hade jag inte hårborste med mig - det är verkligen inte det värsta i världen för det har jag inte haft med mig förut så tro inte att jag kommer att överdriva om det. Nej , mitt hår såg ut som ett fågelbo för att topparna är fortfarande torra och risiga efter permamenten jag gjorde till student. Jag borde klippa mig igen. Blev lite sugen på ännu kortare hår xD Som London i Top Model, eller vad säger du Jojo ? 

Jaaa, men efter gymmet plockade jag upp Jojo och vi åkte hem till mig för Aloe Vera Hälsostund xD
 Jag tänkte på hur kul det är att köra i Tälje. Jag vet inte varför men det är kul att köra stadskörning :) haha. Ewe och jag hade en disskotion om vart man hellre skulle vilja köra. Södertälje eller Nyköping. Jag sa Tälje och hon sa Nyköping. xD 
Men jaaa - jag köpte ( mamma betalar ) en Heating Lotion, en Scrub,sedan fick jag en läppsyl och jag köpte även ett halsband till Yuan - mamman jag kommer till i Nya Zeeland, och ett armband till mig som jag verkligen gillade xD 
Jojo och jag hade lite gullig myspys prat med lite varm choklad och vin i min säng. Jag får säga Tack till Jojo för att du ville komma över :) det var riktigt trevlig och kul :) Jag tar nog och lägger upp samma bild jag. Fick ju inte lägga upp den med våra tungor :( haha xD
Och nu sitter jag ensam och tittar på Ensam Mamma Söker., jaaaa - jag tycker faktiskt att det är kul ! xD 
Imorn åker jag till Finland med mamma min och hälsar på Mormor :) Måste packa ! ... när det blir reklam kanske xD

Aaah just det ! Glömde säga xD 
Jag berättade för brosan att jag och Jojo såg på UPP! 
Han har tydligen kommit på ett nytt symdrom xD och kallar det HLAS , vilket betyder "Hey Look, A Squirrel !" 
Hahaha, riktigt roligt tycker jag. Fast vi såg den svenska filmen där "Ekorre!" är roligare xD hahah. 

1 kommentar:

  1. Men åh, ja, klart du ska klippa dig som London! Hon har fräcka fisyren! :D

    Haha, underbar bild det där alltså, tycker mycket om den *not*.. xD Bra att du la upp den där istället, farade för en ÄNNU värre. xD *host* Men duktigt. :)

    Hoppas du får kul i Finland! Under tiden ska jag leta fram en avskedspresent åt dig, tihi! :D

    ÄNTLIGEN kan man kommentera anonymt också! WOHO! xD

    WILL MISS YA!
    Kram!

    SvaraRadera