29 oktober 2009

Två Händelserika dagar

Nu är det Torsdag kväll och jag sitter äntligen i lite lugnhet och tittar på VAD JAG VILL SE på tv. Det har varit två väldigt fyllda dagar och jag kan nu slappna av med Vänner och - vi får inte glömma - med ny desing oxå. Tack till Jojo ! :)
Jag tänker snabbt gå igenom mina dagar så ni förstår vad jag menar. 

Onsdag : Bror ringer mig vid 8.30 och säger att han hämtar upp mig innan 10 så åker vi till IKEA och handlar lite småsaker. Jag hoppar in i dushen och fixar mig fint, slänger i mig frukost och vi åker iväg. Vi går igenom hela IKEA på nästan rekord tid av 1 timme och 30 min xD 
Vi går sedan och mathandlar på City Gross, efter det tar vi oss till Skärholmen för att käka på Milla´s. SÅ jävla god sallad! Jag har längtat som faaan till sallad efter att vara en vecka i Finlands fettis mat xD Sj'lvklart måste man ju ta ett varv i shopping centret och vi gick till Carling´s . Min favo butik. Vi handlar och sedan tar oss till matbutik för att hadla en tårta :) 
Bror fyllde år då mamma och jag åkte till Finland så han var skyldig att bjuda oss på tårta xD hihi. Sedan begär vi oss till Udden - där min bror nydligen flyttat till. Jag hjälpte inte mkt till där - blev mer fascinerad av slaktdjuret på matbordet. Sedan mat och sedan tårta. Hela stora familjen var där. Lite tråkigt att jag var tvungen att åka tidigt därifrån. 
Det var ju filmkväll nästa. Tjejerna kom över och vi slog på lite film och mös i min säng allihop :) Det blev en lång kväll av mkt fnitter och skratt. Tack tjejer + alex för att ni kom :) hihi
Sängen var bums vid 01.30

Torsdag: Tandläkare kl.06.30. Jiiiippii ! - men jaaa, jag har inga hål iaf ! :) 
Sedan hem i sängen igen och det var väldigt svårt att gå upp xD Jag, Elin och Becca åt frukost och diskade efter gårdagen. Sedan åkte vi in till tälje - jag släppte av tjejerna och parkerade i centralen för att ge Carro hennes Aloe varor. Jag åker till Tom Tits parkering för att det ligger lite närmare gymmet. Men jag kopplade inte att Tom Tits är fullpackad på Höstlovet. Jävla skiit. Massor av bilar så jag åker tillbaka till centralens parkering och går äntligen till gymmet. Fett trött i armarna efter det xD Sedan gick jag till Jojo :) vi fika och hon satte sig ner vid datan och designade min nya blogg :) TACK ! 
Jag insåg då att detta kan vara sista gången jag är i hennes rum så jag tänkte göra nåt speciellt. Jag la mig på det otroligt nog, sköna golvet medans Jojo fifflar med min blogg :) Hihi 

Den nya designen blev ju jätte snygg ! 

På vägen hem så var det typ kaos i Tälje för att det är broöppning och jag blir lite smått irriterad. På motorvägen är det lika koas för att det är ett BREDLAST som kör i 60 som stoppar upp trafiken. Jag körde i 80/100 hela vägen mella Tälje och Järna. Då blev jag väldigt irriterad. Tur nog hade jag P3 med mig hela vägen hem så jag blev på bättre humör :) 

Tyvärr., måste jag erkänna att jag har inte hunnit packa. Jag åker på måndag och allt jag har just nu är 2 tröjor och ett par jeans i väskan. Jag måste börja packa ! 

2 kommentarer:

  1. Shit, din blogg är verkligen FABULOUS! 8D Vem har fixat till den? ;)

    Haha awww, säg inte sååå! Du får komma och hälsa pååå!.. *host* jag kommer inte vara hemma, men skitsamma. 8DD Jag får ta kort på mitt rum och maila dig, hahahahaha! xD

    VI SES PÅ LÖRDAG! <3
    Ska försöka vara fabulous, hehe..

    LOVE YA!
    // Jojo

    SvaraRadera
  2. haha, Jaaa, jag hoppas jag har smickrat dig nog i inlägget :) hihi.

    Haha, kan tänka mig komma och knacka på och din mamma svarar - " Får jag sitta i Jojos rum :) ? " HA ! men vi kommer ju att ses sen igen - det kommer inte vara ett år utan kanske ett halv år ifrån bara xD

    Wiiiie LÖRDAG ! :)
    Kiss Babe ! :)

    SvaraRadera