23 september 2009

Nytt Rum !

Okeej, dax för det nya rummet ! 
Nu ska vi tömma mammas rum på allt skräp hon har ( hon som säger att jag sparar på onödiga saker ! ), jaa, det tog ett bra par timmar. Sedan Var det in med min säng och mina 2 byråer + nattduksbordet.  Inget mer. Känns väldigt skönt. Slipper en hel del grejjer. Nu så märkte jag hur mkt rum det var ! Mamma har ju haft så mkt shiit så man har ju inte kunnat ta sig in i rummet ens. Jag har plats till ett mini-dans golv i mitt rum xD haha ., 

Jag vet inte hur jag kommer sova inatt. Det känns skumt att byta "miljö" ,.. lite orolig blir jag. Tapeten är ju hel vit och det kommer vara jobigt med morgonsolen. Det kommer att bli problem med sovmorgonen xD haha. Fast nu har jag inte lika långt till toan eller ytterdörren när jag komemr hem staplande mitt i natten xD

Men jaaaa., jag ska bara hänga upp tavlorna och liknande på väggarna. Så jag får lite Gina-känsla in i rummet =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar