15 september 2009

Andra Dagen

Idag så åkte jag och mamma till tippen för att slänga allt skit vi har. Igår hade jag skrapat ihop 4 svart sopsäckar av bara saker och kläder som jag slängde. Sedan så har jag försökt rensa så mkt som möjligt. Med det enda jag kan göra är ju att vänta tills jag kan få in sängen i det nya rummet. Innan det så kan jag bara typ ... vänta på bättre tider ?
 Nej då., jag håller på att packa ner saker i lådor som  jag inte behöver. Ska bli skönt att få nytt rent rum och lättad på en massa saker. 

Faan va saker man sparar. Jag tänker be om ursäkt nu till alla som har köpt mig saker, - dom kan ha hamnat i sopsäcken. Så snälla alla., köp mig inte saker igen. Det blir bara massor i slut ändan. Inte elakt menat ^^, hahha .
Nu är det lite lättare i rummet., nästan tomt. Men inte helt ännu,. har en väg kvar xD Men jag längtar inte fram till att dammsuga xD Vill inte veta hur det ser ut bakom alla möbler xD 

Det är alla tavlor jag har., dem alla är i vägen. Vart faaan ska jag ställa dem nu ? hmmmm...  xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar