14 september 2009

Nytt Projekt på Gång !

Jaa, mamma avslöjade att hon planerar på att flytta alla mina saker när jag är borta. Det gjorde mig skitförbannad ! 
Hon tänkte att Kaj ska flytta in och då ska de ta mitt rum och flytta mina saker in i
 mammas rum. Och med den planen planerar hon att slänga min säng ! Där gick gränsen ! 

Jag ska faan inte ha hennes jävla 80 cm säng och slänga ut mig 120 cm ! I HELVETE HELLER ! 

Tänk sen när jag kommer hem och mitt rum finns inte längre ? Nej, nu är det ett gästrum som är "mitt rum" och vadå tappa känslan av hem ? 
 Nej faan, sååå nu håller jag på att packa alla mina saker och byta rum nu på en gång. Lika bra ! Så nu börjar ett nytt stort projekt. Jag skulle självklart vilja byta tapet till lite snyggare och så , men det klarar jag inte av nu. 
Vi tar och byter rum först och sedan kan jag väl komma in tapeten kanske xD
 För vem vet hur länge jag kommer att bo kvar hemma när jag har kommit hem ? Då är jag 20 och man tror nog att det är dags att flytta ut då xD 

Här är lite bilder på mitt rum som det ser ut nu., Otroligt stökigt, jag vet . Det är bara för jag rensade lådorna i skrivbordet xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar