5 september 2010

Another Crazy Weekend

Ännu en fullös helg.
Fredag var jag äntligen ledig men jaaa, det stoppade inte Wendy (min chef) från att ringa upp mig och be mig komma in och jobba. "nope - my only day of this week and i got a doctors appointment."
Haha, iaf. Jag sprang till andra sidan stan för att passera förbi Jas och ungarna innan läkartiden. Hade presenter till Mia och Preston så jag ville se dem innan de gick till skolan kl.9.
Jag hade The BFG till Mia och Winnie The Pooh Storybook till Preston.
Läkare undersökning, som tydligen var helt onödig, sedan tillbaka till Jas och vi hade en kaffe. Tydligen är Au Pair Link rena skiten. Aldrig genom en agentur igen säger jag.

Klockan var redan 11.30 och jag knackade på Wendys (min vän) hus. Det är otroligt hur man kan fastna i det huset. Det var solsken så vi hade en öl-picknick på verandan. Det är ju så man vill ha det på sin lediga dag.
Jag gick vid 18 -äntligen, haha, och gick genom stan när jag träffar på Jack. Vi tog en drink på Peggys och hade trevligt.
Sedan gick jag förbi matbutiken och köpte vin hem och kom äntligen hem runt 21. Det var fullt igång hemma och jag somna runt midnatt.

Lördag var det jobb. Ganska slööt och tråkigt men men. Kom hem runt 13 och började dagen med en breezer.
Dani och jag gjorde lite ärenden i stan och blåste upp gummihandskarna jag snodde från sjukhuset.

Haha, Funny :)

Jag hade lite kul med tatueringsfärg på Danis mage.. hmm. Roligt var det.
Vi drog ut på stan runt 22 till Matinee för blacklight party. Det var UV-ljus och Dani och jag hade svart/vitt på oss med glowsticks och neonfärger i ansiktet. Askul - plus bunny öron xD
Vi var ju väldigt färgglada på dansgolvet.
Vi var i sängs runt 3 och söndag var uppe med tuppen för mig. Jobb igen.
Söndag var ännu slööööt, somnade nästan när jag damsög. Ha!
Imorn får jag äntligen sovmorgon :) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar