1 september 2010

First Day of Spring

Kiwis är lite löjliga när det komer till årstider. Dem sa överallt att idag är det första dagen av vår. Hmm, ja, dagen började med en otrolig sol - men det måste vara ett sammanträffande. Hela dagen har det varit strålande sol och varm som tusan. Självklart när jag jobbar. Om det är soligt imorn drar jag och Courtney till stranden :) Haha.

Som vanligt på onsdagar på min väg till träningen ser jag solnedgången precis framför mig. Så vackert måst jag säga.
På träningen hade vi en reporter från tidningen. Eftersom matchen kommer snart behöver vi ju lite marknadsföring. Alla tjejer hade sina rosa tröjor på sig och det såg läckert ut.
Mina fötter är så trötta. Hur ska jag komma upp till jobbet imorn? VILL HA SOVMORGON !
Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar