28 september 2010

The Sun is Shining

Idag är det bara början på en ny vecka
Jag har blandade känslor i magen och vet inte hur man ska tolka det. Jag kom inte 12 tusen mil för att bli förälskad så det kommer inte att hända. Inte när jag har redan planerat ett år framåt, killar passar inte in i planen, sry -lol :) !

Men det är ju en massa som har hänt som jag inte orkar uppdatera er på. Ni har helt enkelt inget med min helg att göra, hehe. Eller så bryr jag mig inte nog för att berätta.

Det är lite mer än 2 veckor till Jojo kommer hit! Ska blir helt otroligt och jag är lite stressad. Jag har så mkt att göra innan jag lämnar detta hem. Lite nervös över att åka men taggad till tusen!
Något som får mig på toppen hurmör är solen vi har idag :) Jisses vilket väder ! Jag hoppas på att kunna dra ner till stranden och ta sommarens första dopp - så kul när man tänker att det är snart Oktober, haha. Kanske kommer lite bilder :)

Sedan ska jag gå och köpa mig en Taranaki Hardcore tröja :) Har längtat till en och glömde köpa en till mamma när hon var här. Nu blir det allt en till mig. Dem är ju jätte dyra. Men jag kan ju inte bo i Taranaki och lämna landet utan en sådan tröja !
Jaa, måste bara vänta tills Dani kommer hem så drar vi :)
BYE BOGANS !!

1 kommentar: