9 september 2010

What a Bitch

De senaste 2 veckorna har jag varit en riktigt bitchig mot alla. Så fort det är någonting blir det en stor suck och attityd. Jag vet inte varför. (eller jaa,.. kanske varför. Men tänker inte medge det)
Skricker "Shut Up!" "Whatever!" och liknade tillbaka mot mina vänner. Kanske är det deras fel för de gör mig förbannad eller så är det jag med "Stormbom"-gnistan. Kanske har jag inte fått min ro och sömn, vilket jag behöver. Kasnke är det för att Dani har tappat bort mina Djurgården sockor - vilket hon kommer att betala stort för.

Kanske ser jag bara frmaemot en semester. Vilket jag inte haft på länge. Mina förra semester var när mamma var här. Otroligt nog 6 månader sen. Åååh,. jag måste komma iväg. Måste hålla humöret upp. Det kommer, bara 6 veckor kvar !

Måste hitta min en ny man som kan massera mina axlar och rygg. Kroppen är så himla sår efter jobbet och mitt finger börjar domna bort igen. Inte bra :(

Life goes on..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar