30 augusti 2010

I Got a Feeling

I NZ har vi paradis i en flaska som inte finns hemma i sverige.
Groggar av bourbon och whiskey i burk / flaska.
Min favorit har ju varit McKenna men idag njuter jag av en BTK - bourbon och cola i en gullig röd burk.
Fredag var en bra kväll, lördag var underhållande och söndag var långsam. Jag hade så mkt att göra att jag hade inte tid att tänka på vad som hände precis innan helgen började.
Men igår kväll kom det långsamt till mig. Idag har jag varit nära till tårögda ögon så många gånger att det chockar mig. Vid dem värsta tillfällena såklart.
När det är ett bra tillfälle så kan jag inte få ut det. Det kommer.
Just nu ser jag fram emot att jobba ihop pengar och se Jojo igen. En härlig semester är framför oss :)

Jag önskar bara att det hade varit annolunda.
In another life, in another time.. maybe
Lets focus on the future

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar