22 augusti 2010

Cocktail Party !

Lördag kväll var en väldigt rolig kväll. Och jag är fortfarande uppe.

Dani köpte nya cocktail glas - i plast för hon tog sönder ett av dem nya vinglasen. Jag, Dani och Simon målar dem med nagellack för lite invidualitet. Gjorde mitt i blått och gult - svensk flagga när man dricker ur glaset.
Dani posar i sin klänning :)
Jag försöker posa i min :) och mina svarta sockor. Haha.

Sedan kom det folk över och festen kan börja.
Det var skit kul - kanske för jag var så himla packad och värd igen. Har saknat det en aning :) Haha.
Iaf. Milstolpen av festen är soffan.
Kommer ni ihåg "Full Frys" serien som gick på 4:an för några år sen? Med Stefan och Krister?
Jag hoppas det för att dt finns ett avsnitt där dem skaffar sig en ny frys till butiken. Denna frys är ju såklart inge bra. Den suger upp all ström i butiken och läcker ut vatten.
"Du säger att frysen suger ström och pissar vatten?!"

Runt midnatt så ser Dani och jag något på golvet. Plötsligt börjar soffan läcka bourbon och pölen blir bara större och större. I soffan sitter den en massa människor som har problem att komma upp. Kan du förstå varför detta var så roligt?
Denna soffa äter människor och pissar bourbon.

Jag var på mina knään och skrattade med tårar i ögonen. Kan ni förstå hur roligt det är ?!
Det var en flaska på andra sidan av soffan som vältesoch det ran hela vägen till den ena - för att förstöra magin. Det var ju inte kul att städa upp morgonen efter.

Nu är det dock frukost. Dani har gjort äggröra och det är såååå göött. Äntligen kan jag äta igen. Haha !
Innan så försökte Dani ta ett ägg ur kartongen och skalet bara försvann men ägget fastnade i kartongen. Hur kunde det hända? Lite random !
Iaf. Nu sängen :) en sista bild xD

1 kommentar:

  1. Jag hatar när äggen fastnar sådär!! De verkar alltid göra det här.... D: Häde minsann aldrig i sverige! :P

    SvaraRadera