27 augusti 2010

Finally Friday

Fredag kväll., och jag känner mig så fri !

Efter 2 dagar hos dave - fången i ett hus med hundar och tv, jag klagar ju inte. Det var semester. Gör inget och slappa., ha någon att gosa med på kvällarna och ligga sked med på nätterna. Synd bara vinet som tog slut lite snabbt. Haha. Men ja.
I dont have anything else to say but, thank you.
Utsikten från daves hus. Berget är så vackert. Syns kanske inte mkt på bilden.

Så, som jag sa. Det känns som en stor sten har lyft sig från mig. Den tunga stenen som hållt mina fötter i gropen av lite sorg. Nu flyger jag högt i himmelen och för faan. Nu drar vi ut på krogen !
Haha. Tar och byter om lite snabbt sedan så - se upp ! Här kommer jag och inget stoppar mig nu ! :) Haha.
Även om jag jobbar imorn. Men jag är på så bra humör !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar