14 augusti 2010

8 weeks left

Jag kom just på att de tär bara 8 veckor tills jag ser Jojo igen !
Det betyder 11 veckor kvar i NZ.
Helt otroligt ! Kan inte förstå det.

Vi hade fint väder idag. Så passade på att fota huset. Så mamma vet nu hur det ser ut :)

Idag var det jobb. Hotellet är smockat pga G-Taranaki, och vem är vår stora stjärna denna festival? Joo, Slash ! Vi alla vet vem det är va ? Gitarristen från Guns N´Roses, Ojoj !
Och vilket hotell bor han på då ? ... Jooooo dååå ! Mitt hotell !
Hur awesome som helst ! Hahaha.
Neeej, jag har inte sett honom ännu. Jobbar imorn så kanske när han checkar ut. Tror inte på oddsen men man vet aldrig. lol.

Frieda kom även över idag. Väldigt trevlig och spontant. Så kul att hon tog sig till stan för att se mig innan hon åker hem till Tyskland. Det blev fish&chips till middag framför tv :) Tack Frieda ! Vi kommer allt att ses i Europa igen. Får hitta en vän som skulle vilja joina mig på en roadtrip till tyskland nästa sommar :)

Och vad som var ännu roliga igår - katten sov på tvätten. Funny !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar