17 januari 2011

Let A New Week Start

Yees, så nu var jag här igen.

Jag lämnade datan hos Rach när jag åkte tillbaka till jobbet i fredags. Det var inte mkt man gjorde., det var jobb väldigt LÅNGSAMT denna helg.,
Men lördag var det band och för tusan, det är ju därför man vill vara bartender. Jag får oftas jobba dags shift och ja,,. det är ju inte lika roligt -- eftersom det är DÖTT ! haha
Så det var ju äntligen spännande. Påminde mig om nyår, fett roligt :)

Jag flyttade tillbaka till Rach. Att jobba uppe i Stirling Arms var inte värt att rea upp och ner för bara ett par timmar i veckan. Nu är jag tillbaka i Fremantle :)
Tillbaka till Sylv, som tydligen saknat mig lite :) Hon är så goooo !

Gick runt stan idag för lite jobb chanser. Hittade en liten knäpp sportbar runt hörnet. hmm, jaaa man kan inte vara kräsen när man just slutade sitt förra jobb.

Jag har börjat sakna mina kläder från hemma, som min snygga jacka. En sådan kan man inte hitta här, tro det eller ej,. man hittar inte samma saker i butikerna. Finns ingen H&M här heller, som jag och ett par roliga främmande tjejer prattade om vid Cotton On idag. Haha.

Måste köpa nya skor att jobba i.. hmm. Going to harass some people tomorrow for jobs, mohaha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar