18 januari 2011

Lets Round It Up

Jaa, så var det inte mkt som hände idag.
Att vara en nanny har ju sina ögonblick.
Och när man får spendera timmar med en underbart gullig bebis så kan man inte klaga., man får bara vara glad att det inte är din egen unge när du stämplar av vid 16. Haha.
Soligt var det idag och altanen på baksidan blev måland. Igen, nanny har sina ögonblick - jag passade ju ungen medans det målades. Haha.

Och jag fick äntligen in mina bilder från kameran, blir så förbannad - köpte den mindre än ett år sen och nu vill den inte funka som den ska !
Faaan, dem går ju inte att lita på. Välanvänt är den, men faaan.

Min fina Jojo, hihi

Idag fick jag även ett samtal om jobb faktiskt. Moondyne Joe (den knäppa sportbaren runt hörnet) vill att jag ska komma in på torsdag kväll och test jobba :) Yeeey !
Måste bara köpa nya jobbar skor, eftersom jag kastade dem förra,..och allt jag har är flipflops, lol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar