13 september 2012

Coffee Break

På något sätt har det blivit kafferast hemma oss mig.
Bror kom över efter jobbet precis när kaffe var klart och sedan traskar Frida inför dörren. Bara minuter senare kommer Kaj oxå.
När någon kommer över har det blivit en vana att alla helt plötsligt kommer över.
Det är skoj med sällskap. Det bara hänt mer ofta att familjen kommer och hälsar på. Vilket har fått känslan av "MY PLACE" ännu mer.

Jag älskar min lägenhet. Dock saknas en hel del möbler för tillfället. Jag längtar tills jag får mina pengar tillbaka för då blir det IKEA direkt.

Det kommer att bli ett helt nytt vardagsrum. Köket får tyvärr vänta en stund, det stora rummet kommer först. Det ska bli bokhyllor och ny tv hylla samt ett nytt vardagsbord. Jag har pallar så alla får plats men det kommer inte fram ännu. Haha.

Vad jag irriterar mig på är att värmen har inte blivit på slagen i mitt hus. Nu har det börja bli kalla kvällar och jag sover ibland med 2 täcken -- och min teddy björn. 

Har mitt sista kaffe innan det är dax att dra till jobbet. 
Torsdag kväll., undra vad den kan erbjuda. 


Woop Woop !! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar