22 september 2012

En Ursäkt

Igår när jag satt vid fönstret gick gammal bekant förbi. Det tog mig en stund att koppla vem denna människa var. Men det klicka - det var vår gamla religion och historia lärare från Wendela Hebbe. Länge sen det var. Jag har nämligen inte stött på något av lärarfolket från gymnasiet. Ganska skönt ändå. Haha.

Dem enda jag träffar är gamla tjej polare från både högstadiet och gymnasiet. Jag träffar min bror ofta så som min mamma. Sedan har jag inte mkt till social liv. 

Jag har blivit förtjust i en man som har några år på mig. Min svaghet är MÄN, inte pojkar.
Och denna man måste vara den skönaste och snyggaste jag har någonsin sätt mina ögon på. Det typiska är att han kan nog inte vara singel. Thats life. Its a Bitch. 

Jag har bestämt mig för att göra inget idag. Slappa vid tv och snutta i mig lite kaffe.
Imorn kan jag städa och plugga ist.
Varför förstöra en sådan slapp dag ? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar