21 september 2012

Friday Again

Jaa, så var det ju fredag igen !
Va veckan har gått snabbt.

I måndags åker jag och mamma med Galaxy över till Åbo. Var där över dagen på tisdagen och sedan hemma igen på onsdag morgon. Liten semester att ladda batterierna. Fast den mängd mat jag åt har min magen nu inte känt sig på top. Haha.
Får följa min lilla diet så jag inte blir allt för sjuk.

Om 2 veckor ska jag operera ut halsmandlarna. Det kommer att bli skönt att slippa bli förkyld och sjuk hela tiden. Jag har en viss rädsla dock för att gå under narkosen.
Lite nervös är jag.

Idag skickade jag in första uppsatsen i kursen.
För dem som inte vet har jag plockat upp en distanskurs från Södertörn. Bara för skoj skull. Inte för att jag är högskolematerial överhuvudtaget men man kan ju ha lite kul med det.

Innan jag går till jobbet ska jag slappa framför tv.
Jag har varit väldigt trött denna vecka. Det är så tråkigt att inte ha nog energi, inte för att jag är så hemma go... haha !

Måste städa lyan min,.. men d får bli nästa vecka. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar