3 september 2012

Tillbaka till skolbänken !

Idag gick jag upp k.7 för första gången på väldigt länge,
Om jag behövt gå upp tidigt har jag bara hållit mig vaken hela natten. Svårare än så är det inte. Men denna gång var det tillbaka till skolbänken.

Jag bestämde mig för att ta en kurs.  En kurs i VIN på Södertörn i Flemingsberg.
Att pendla till skolan gav mig lite nostalgiska känslor och kan säga att under dagen märkte jag att min koncentrationsförmåga är väldigt låg. Jag kunde inte sluta gäspa i slutet och höll nästan på att somna. En föreläsning och vin och hur det globaliserades var inte lika roligt som jag trodde.


 
vårt vin :)  
Men tur nog fick vi pröva lite roligt vin och även göra vin själva ! Det blir väldigt häftig att se hur det blir senare :)







Jag har omvandlat mitt kök till "kontor". Detta ska vi ge ett rejält försök på innan jag ger upp ! haha

Nu ska jag börja med skolarbetet !!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar