12 juni 2009

HeeejHopp - Sjörövar Snopp !

Okeej , nu började vi med en ny blogg.,
Måste oxå komma ihåg att skriva i den xD
De är ju ett bra sätt att hålla kontakt med gamla klasskamrater som jag kommer att sakna.
Jag önskar er lycka till i framtiden ! 

Jaa, men nu när vi har slutat skolan börjar vuxen livet. Vad ska man göra? Nu börjar ju det riktiga livet. 
Jag har inte många planer. Jag vill plugga vidare., men vet inte vad och för att plugga vidare kanske man behöver pengar - synd att jag inte fick ett jävla sommarjobb då.
Då kom jag på ett tredje alternativ.

*pause for a dramatic effect*

Tänk om man skulle åka som
Au Pair ?
Skulle det inte vara kul ? Jag vill resa och plugga utomlands, gärna bo utomlands för att lära mig språket och kulturerna. Sedan att växa som person. 
Jag har träffat en massa som har åkt som Au Pair och dem säger ju att det var det bästa de gjort. Det är vad jag vill.  
Men jag vågar inte. Tänk om familjen man hamnar i inte är så trevliga? Tänk om dem är helt otäcka ?! 

haha , Im pulling my own chain xD

Men okeey, jag får se. Jag är fortfarande lite osäker. Jag är ju så jävla hemmakär så det kommer att vara svårt att åka bort !! xD

Jag har inte helt förstått ännu att jag inte kommer att träffa klassen igen. Jag tror fortfarande att vi träffas sen i Augusti när skolan börjar.
 På vår avslutning igår, skiit - känns ju som hur länge sen som helst! - det kändes inte som en riktig avslutning, det var som en -" Trevlig helg ! Vi ses på måndag igen ! " 
Jag har varit ledig en dag nu och det känns som en vecka. Det känns som det vore förra veckan jag såg klassen sist xD
  -jag såg er ju då men det var inte sista gången xD-
Helt sjukt. Jag kommer verkligen att sakna er alla ! 

GINA OUT ! 

2 kommentarer:

  1. Hej Gina! (A)
    Johanna "Jojo" B här. xD Hittade hit minsann. ;)

    Känner igen mig lite i dina tankar. <.< Vet inte vad jag vill göra efter sommaren, men jag tror det kommer bli att söka sjutusenfemhundranittiotre jobb för min del och hoppas på att få napp. (;
    Au Pair låter ASKUL, har funderat på det också lite, men i Kanada, hos mina släktingar. Skulle ju inte sitta fel? (; Och som jag sa förut, alla är snälla i utlandet (oftast. :P) så det är nog ingen fara, du kommer klara dig bra. ^^ Bara ha ett leende på läpparna så blir alla glada, haha!

    Kram Jojo!

    SvaraRadera
  2. Förresten lade jag till en länk till din blogg på min projektblogg. (; Höh... Hoppas det inte gör något. :O

    SvaraRadera