5 december 2010

In Perth and Soon There

Jaaa, ska vi sammanfatta vår resa? Det har varit toppen - cheesed up to the max lixom.
Jag och Jojo har fått möjligheten att göra något otroligt och minnesvärt i våra liv. Vi tog möjligheten och det kommer jag alltid minnas som en av dem bästa sakerna jag gjort.

Jag tittar tillbaka ett år sen, då jag precis anlänt till New Plymouth i NZ och jag hade DÅ ingen aning om att jag skulle vara här ett år senare. Jag är i Perth, Australien. Helt sjukt hur jag har kommit så långt och jag känner mig lyckad med alla vänner jag gjort på vägen.

Tycker det är lite kul hur valen du har gjort i ditt liv påverkar vart du kommer.
Om jag aldrig vald Bild och Form i skolan, hade jag inte träffat Jojo och då hade vi aldrig gjort detta tillsammas. Tur nog, så gjorde jag det. Jag känner mig verkligen lyckolottad.
Only thing now,.. where do we go from here ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar