19 december 2010

U2 and Aboriginal Drinking

Okeej, en fullös helg passerad.
Jag och Rach gick på ett slags "julfest" (man kallar bara det en julfest för att det är snart jul. Annars är det bara en fest) under lördagen. Det var bara några hundra meter från var U2 ska ha sin konsert denna helg. Vi hörde "soundcheck" hur tydligt som helst och kunde se toppen av "the clow", gröna saken som är byggd på scenen. Funderade starkt på att hoppa upp på grannarnas tak och kolla om man skulle kunna se Bono - haha.

Senare på kvällen var det snabbt till Guildford igen. För att test jobba. Jag tänkte, om jag ska börja jobba där så skulle jag gärna se hur det skulle vara först. Och jaaa., det var skit kul. Även om jag inte kan alla slags aussie öl sorter, men jag känner till the kiwi ones :) haha.
Iaf, det var skit kul. Jag, Reéne och Jess skulle vara ett riktigt team. Om Jojo och jag skulle bo där skulle vi ha en historia att berätta.
Gejen var den, jag fick ingen jäkla sömn. När man tänker sig att jag var i sängs redan 00.30 så borde jag ha en massa tid för sömn men med ett gammalt ställe som det, knastrar och bankar pga vinden. sov mellan 3 och 7 - kom hem runt 10 imorse och råkade somna framför datan lite tidigare.

OM jag och JOJO skulle flytta in där så kommer det bli en massa förändringar till rummet. Det kan hända och då du, DÅ kommer jag sova hela natten lång. (för jag kommer jobba och slita hårt så jag kommer bara falla pladask i sängen) Jag kan redan se framför mig vad för saker vi kanförbättra i det rummet.
Nu så funderar jag på vad jag ska göra. Funderar på att se på Coraline :) Hur härlig och mysko som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar