17 december 2010

A Pint of Cider

Så var det plötsligt fredag !

Och idag hade jag turen att få ett samtal från Stirling Arms i Guildford som fårgade igen om jag var intresserad i ett jobb där. Jag tackade nej till det för 2 veckor sen, hoppades på att hitta ett jobb i Frematle, det var ju därför jag flyttade ner till Rach.
Iaf, jag tänkte att jag kan ju ta mig en titt på hur stället ser ut och liknande.
Jag kom dit, det gick bra och hon sa då " låt mig veta imorn om du vill ha det eller inte".. så det var jag som fick välja. Lite coolt.
Det ser lite doodge ut men det skulle vara fett ballt att vara där,. vill dra med mig Jojo oxå. De behöver lite mer folk och vi behöver lite ombyte kanske.
Känns även konstigt att ha varit på samma ställe i 2 veckor nu. LOL

Sedan var det in till Midland och träffade Jojo :) ! Hade inte sett henne på 2 veckor vilket kändes väldigt konstigt. Vi tog lite drinkar och hade lika skojigt som alltid. Haha.
Sedan kom jag hem just nu - faan va långt det var att ta sig.
NattNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar