7 februari 2010

Det sexigaste jag vet

Just det ! Jag glömde nästan berätta. 
När vi var vid "The River- Jag Glömde Namnet På" så var det en äldre man och kvinna som joggade mot oss. Jag blev lite chockad av att se när mannen var precis vid mig att det var John Power, ägaren av Decanta Bar. 
Det roliga var att när jag såg dem på långt håll så tänkte jag "Wow, den mannen ser riktigt bra ut för sin ålder, nästan sexig". Och jaa, det var 40+ barägaren. Jag skäms inte för att säga det. 

Det fick mig att inse att jag tycker är väldigt sexigt.  
Det är när en man är ute och joggar, svettig och utan skjorta. 

Det kan få vilken man som helst att se het ut i mina ögon. 
Jag vet att det är äckligt, svettig och stinker. Kan inte tänka mig att röra mannen dock - med all svett och snusk. Men det är väldigt het ! 

Det kan jag stå för att säga - det är det sexigaste jag vet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar