1 februari 2010

God Morgon Ingen SKYPE

Jaaa, då hade man sattit kl på ringning för att Skypa med Jojo - Vart är du ? 
Jag vet att jag borde inte klaga - jag glömde bort förra gången då du gick upp tidigt. 
Det är ju bara synd tycker jag.  Where are thu? 
Vi snackade ju redan förra veckan så det är inte för farligt. vi får boka om till nästa vecka :) 

Nu har jag haft frukost och packat gymväskan. 
Tittar på tv just nu och försöker vakna till. Fett trött., hade inte en bra sömn inatt. 
Som vanligt alltså. 
Hoppas på bättre sömn ikväll ..., efter en bio så kanske jag slappnar av och drömmer ljuvliga drömmar :) 
Vi hörs sen  - Gina Out ! 

2 kommentarer:

  1. Men Gina. :o Det är ju idag klockan 20.00 som vi ska skypa. :o Jag har skrivit upp det. o__O Haha! Bra vi är på att hålla koll. xD

    SvaraRadera
  2. Men neej, det kan det inte vara - för jag var ledig idag - därför skulle vi skypa tisdag ( morgon för mig ) jag kan ju inte onsdag. Därför vet jag att det var idag vi skulle skypa !

    SvaraRadera